تلویزیون شهری رنتال چیست؟ + 6 مزیت کاربردی

Tuesday، ۱۹ Tir ۱۴۰۳

بنر تلویزیون شهری رنتال

آیا شما سخنران هستید یا خواننده‌ای هستید که در مراسم‌های مختلف حضور دارید یا کسب و کار شما نیاز به ارائه محتوا به افراد مختلف و مکان‌های متفاوت دارد در اینصورت تلویزیون شهری رنتال دقیقا آن چیزی است که شما احتیاج دارید.

آشنایی با تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون رنتال دقیقا چیست ؟

تلویزیون رنتال همان تلویزیون شهری است با این تفاوت که این نوع تلویزیون‌ها قابلیت حمل و جابجایی دارند و برای کسانی که نیاز به ارائه‌ی محتوا در مکان‌های مختلف دارند بسیار کاربردی می‌باشد.

نصب تلویزیون رنتال

تلویزیون رنتال از تعداد زیادی ماژول تشکیل شده است که این ماژول ها در کابینت هایی قرار داده می‌شوند که حمل آنها توسط کیف مخصوص انجام می‌شود. برای نصب تلویزیون رنتال کافی است کابینت‌ها را در کنار یکدیگر قرار داده و از تصویری یکپارچه لذت ببرید.

انواع تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون‌های شهری رنتال به دو صورت بیرونی (outdoor) و درونی (indoor) تقسیم می‌شوند. تلویزیون رنتال بیرونی دارای قیمت بالاتری هستند چرا که این نوع تلویزیون‌ها باید در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم باشند و همچنین برای اینکه در روز و نور مستقیم آفتاب قابل دیدن باشند از ماژول‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که پرنورتر (روزدید) هستند تا مشکلی برای دیدن تصاویر در روشنایی روز پیش نیاید.

مزایای تلویزیون شهری رنتال

1- قابلیت حمل و نقل آسان: کابینت‌های تلویزیون‌ شهری رنتال دارای چمدان های چرخدار مخصوصی می‌باشند که باعث راحتی در حمل و نقل و جابجایی این تلویزیون‌ها می‌شود.

2- سبک بودن کابینت‌ها : کابینت‌های تلویزیون شهری رنتال از جنس آلومینیوم می‌باشند که باعث سبکی و جابجایی راحت آنها می‌شود.

3- اتصال بدون درز: ماژول‌های تلویزیون‌های شهری رنتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام اتصال آنها و نمایش تصویر هیچ گونه درز و شکافی در تصویر مشاهده نمی‌شود و تصویر کاملا یکدست بنظر می‌رسد.

4- نصب سریع: سبکی کابینت‌ها باعث می‌شود که بتوانید در عرض چند دقیقه آنها را بهم متصل کنید و تلویزیون خودر راه اندازی کنید. این امر باعث می‌شود شما در اکثر مواقع به نصاب احتیاج نداشته باشید و فرایند نصب به راحتی توسط خودتان انجام شود.

5- عمر طولانی: یکی از مزایای کابینت‌های آلومینیومی رسانایی حرارتی آنها می‌باشد. این امر باعث جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلویزیون‌های شهری رنتال و افزایش عمر آنها می‌شود.

6- تعمیرپذیری: تمامی قطعات تلویزیون‌های شهری رنتال قابل تعمیر می‌باشند.

فاکتور های مهم هنگام خرید تلویزیون رنتال

1- فضای مورد استفاده: توجه به فضای مورد استفاده در خرید تلویزیون شهری رنتال اهمیت بسزایی دارد. اگر بیشتر از فضای باز جهت اجرای نمایش‌ها و برنامه‌های خود استفاده می‌کنید باید از تلویزیون شهری رنتال بیرونی (Outdoor)  استفاده کنید در غیر اینصورت  تلویزیون شهری رنتال (indoor) برای شما مناسب است.

2- گارانتی: کلیه محصولات مجموعه شهر ال ای دی دارای یکسال گارانتی کتبی و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد تا خیال شما مشتریان محترم از هرجهت راحت باشد.

3- کیفیت قطعات: کلیه قطعات تلویزیون های شهری رنتال مجموعه شهر ال ای دی وارداتی و با بالاترین کیفیت ممکن تهیه می‌شوند.

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید تلویزیون شهری رنتال و با کارشناسان مجموعه شهر ال ای دی در تماس باشید.